tiistai 18. huhtikuuta 2017

Miten treenaan ja syön?



Videolle kerron yleisesti miten treenaan ja miten syön ja laitoin tuohon alapuolellekin ruokavaliomallin, jota pyrin noudattamaan. En siis ole itselleni täysin kurinalainen, vaan sallin itseni herkutella silloin tällöin, viinittelen ja käyn ystävien kanssa ulkona aina silloin tällöin, mikä usein päätyy baarin jälkeiseen mäkkiin sekä darrapäivän pizzaan. Juon paljon vettä, 3 litraa päivässä suunnilleen ja pyrin syömään säännöllisesti, n. 2-3 tunnin välein.

Treenini olen jakanut neljään osaan ja pyrin käymään salilla vähintään 4 kertaa viikossa, mutta mieluiten 5 kertaa. Aerobista treeniä ei tule juuri harrastettua, mutta jos tulee, niin käyn aamukävelylenkeillä 30-60min ennen aamupalaa ja näin keväällä ja kesällä toisinaan juoksemassa Jätemäen portaita. Treenijakoni on seuraavanlainen: kaksi jalkapäivää, joista toisella keskityn enemmän etureisiin ja toisena takareisi, pakara ja pohje. Yläkroppatreenit olen jakanut selkä hauikseen sekä olkapää, rinta ja ojentaja. Vatsoja tulee yleensä tehtyä yläkroppatreenin yhteydessä.

// On the video I'm telling in Finnish how I usually train and how do I eat. I've added the workout on the video here beneath and also my diet. I'm not too harsh on myself so in addition to my diet I do eat snacks or treats once in a week or two, go out with my friends and have a drink or two (bottles). I drink a lot of water, 3 litres a day and try to eat regurlaly, every two or three hours.

I've divided my workout into four different workouts. I have two legdays (the other one for thighs and other one for hamstrings, butt and calves), shoulder/triceps/chest and back/bicep workout. I try to go the gym at least four times a week but try to workout five times a week. I don't really do any aerobic workouts but if I do, I run the stairs or go to morning walks before breakfast. Abs I workout usually a bit only after my other workouts.

Videon selkätreeni / Workout on video :
 
Ylätalja / Lat pull down 4x12
Alatalja / Seated cable row 4x12
Kulmasoutu / Bent over barbell deadlift 3x12
Soutu käsipainoilla / Single arm row with dumbbells 3x12
T-tankosoutu / T-bar row3x12
Pullover / Pullover 3x15

Ruokavaliomalli / Diet:

Aamupala / breakfast: 1dl puuro, 100g raejuusto, marjoja / 1dl oats, 100g cottage cheese, berries
Lounas ja päivällinen / lunch and dinner: 1dl riisiä/ 60g tumma pasta + 100-150g kana/jauheliha/kala + kasvikset / 1dl rice or 60g dark pasta + 100-150g chicken, meat or fish + vegetables
Välipala / snack: riisikakkuja, kalkkunaleikettä tai lohta, kasviksia / ricecakes, turkey or salmon and veggies
Iltapala / evening snack: munakas kasviksilla / omelette with veggies

xx CC

1 kommentti :

  1. CC oot tosi ihana❤
    Oot kaunis pelkkää hyvää susta��
    Sun videot on parhait.
    Näyttäisinpä itekkin tolta

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*